Çukur 4.Sezon 31.Bölüm
2:25:59
3,396,343
Reddit
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
4.Sezon 31. Bölüm Özet:
Yamaç’a bir türlü engel olamayan Amca ve Vartolu arasında sonunda ipler gerilecek ve Vartolu Yamaç’ı durdurmak için harekete geçecek. Cumali ve Yamaç, sürpriz bir misafirin yardım isteğine karşılık verecek. İkiye bölünen mahalleli Yamaç ve Vartolu’nun arkasında yer alırken aralarındaki aksiyon nefesleri kesecek. Cumali, kapısına bırakılan eski bir hediye sayesinde büyük mutluluk yaşarken, Akın ve Yamaç yüzleşmesi gözleri yaşartacak. Tüm aileyi bir araya getirmek isteyen Yamaç, bu hedefi için ilk hamlesini yapacak. Cumali Amca Koçovalılar’dan birinin Yamaç'ın
tarafında olduğunu öğrenecek ve bu bölümde Çukur'un ana karakterlerinden biri Çukur'a veda edecek.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum, Damla Serim
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Barbaros Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Cumali Amca: Müfit Kayacan
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Celasun: Kubilay Aka
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Karaca: Ece Yaşar
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Feyyaz: Erdağ Yenel
Cennet: Aylin Engör
Seher: Begüm Akkaya
Yasmin: Gamze Doğanoğlu
#Çukur #DoğaNefesAlsın #Celasun

Коментари
  • Jainagul Nasirdinova
    Jainagul Nasirdinova

    Hayir yaaa 🥺

  • Sardor Bek
    Sardor Bek

    Ah be celasun dizinin burasina kadar hep aci cekti hic gulmedi

  • Sugra Hs
    Sugra Hs

    Vartolu Aliconun doyulduyunu gorub yene vec elemedi. Niye kordu Vartolu 🙄

  • No name
    No name

    Yeni Turkiye. Ulkede polis yok savci yok adalet yok. Anasini satayim. Akp nin ulkeyi getirdigi nokta tam da bu.

  • nazli nermin
    nazli nermin

    Celasun seni hiç bir zaman unutmicaz🥺💙”GÜLE GÜLE”

  • nazli nermin
    nazli nermin

    Vartolu kim oluyo ya vallahi çok sinirlerim bozuldu üvey bi kere o sonradan gelme tamam onu hala çok seviyom ama sinir de oluyorum

  • Ramazan Bakhshiyev
    Ramazan Bakhshiyev

    Masalin instagramini bilen varmi??😍

  • No Winter
    No Winter

    Ağlamaktan yoruldum be 😭😭 Celesuun gitmeseydin 🥺😢

  • GC faresjoumaa
    GC faresjoumaa

    Vartolu ben senin taaaa ..........

  • Senior YT
    Senior YT

    Celasun 😑

  • Farid Mamedov
    Farid Mamedov

    Ya şu Yamaçların yeni evi Yaprak dökümü dizisinin evi değil mi yaa??

  • Elşən Cəfərov
    Elşən Cəfərov

    1:48 👍👍Sultan haketti

  • Арапбай Адамов
    Арапбай Адамов

    😰😰😰😰😰😰Gelesun

  • Gulcan Gülbahar
    Gulcan Gülbahar

    Cukuru ozledik bu cukur cukur degil ve yamacin kiz cocugu oyunculugu iyi olmadigi icin kendimi veremiom diziye ayni fikirde olanlar ?

  • Emnua Mola
    Emnua Mola

    Nooooooo💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • cavanshir aliyev
    cavanshir aliyev

    Arazi ayirdilar Celesunu qayirdilar

  • IlPxndx-_-
    IlPxndx-_-

    Celasunu ölduren kemal yaman unutmsyin bunu

  • Farid Mamedov
    Farid Mamedov

    AyYapım, madem final'e çıkıyorsunuz sizden rica ediyorum ,lütfen tüm koçovalıları dizinin final bölümünde çekin bari son bölümde vedalaşma gibi her kesi izleyelim 🙏🙏🙏

  • Ayten Hesenzade
    Ayten Hesenzade

    Celesun😢😢😢😢😢😢😢

  • Mo Dersim
    Mo Dersim

    Allah askina medet ne dior vartolu diorlarsa

  • Саадат Алмарданова
    Саадат Алмарданова

    Kemal, celesun ve selim hiç hak etmediniz ölmeyi, senarist neden onların gitmesine izin veriyorsun, onlar çok sevilenlerin yanında olanlar be😢

  • karmakarışık sjsj
    karmakarışık sjsj

    Hiç vaxt bu dizini unutmuyacsğız

  • Sue Me
    Sue Me

    So with this F mentality thanks god it is just a story ..the whole Turkish new generation is either dead ....topal ...blind ...or ...... DISABLED all together ......yazeek ya

  • Şekr Kaplan
    Şekr Kaplan

    💜🌸

  • Sevfat Stefanov
    Sevfat Stefanov

    5 SEZONN GELSIN ...........

  • C K52
    C K52

    Ulan...Akın...en sonunda kendini sevdirdin...Babanın dediği gibi...ne güzel Adam oldun sen❤🤘🇹🇷

  • mehemmed abisov
    mehemmed abisov

    Yemeyin lan artık şu portakalı.

  • mehemmed abisov
    mehemmed abisov

    Hoşçaka Celo 🚬

  • М К
    М К

    Çelasun!!!!!!!! 😩😩😩😩yoookkkkkk!!!!!! 😭😭😭😭😭

  • Hermonie Granger
    Hermonie Granger

    Vartolu çok gözümden düstü yaa😔😕

  • Müzbeh Öğretmiş
    Müzbeh Öğretmiş

    gencler hele herkes cukur bitmesin diye herkes yazsin mesajlara belki vazgecdrler belki final olmaz

  • Ильяз Шамшиев
    Ильяз Шамшиев

    Менин эн жакшы коргон кином чукур чукурду н 5сезонун дагы бергилечи👍😎🤜🤛💪

  • Musab Okur
    Musab Okur

    1:23:11

  • Malik Rüstəmli
    Malik Rüstəmli

    Hoşçakal Celo ⟨ • • • ⟩

  • Альбина Салиева
    Альбина Салиева

    "Yaşattıgını yaşamadıkca ölmeyeceksin" SULTAN HANIM

  • Альбина Салиева
    Альбина Салиева

    Vartolunun o amcanın yanındakina "CANIM ÇAY KOY" demesi çok güzel...🤣🤣🤣👍

  • yanılmış biri
    yanılmış biri

    Masal çok şirinnn

  • picker oyuncu
    picker oyuncu

    Ağa be celasunda gitdi😩😩😥

  • Musab Okur
    Musab Okur

    1:23:18

  • Musab Okur
    Musab Okur

    1:08:24

  • Musab Okur
    Musab Okur

    43:42

  • THE WAY AND KNOWLEDGE OF ISLAM
    THE WAY AND KNOWLEDGE OF ISLAM

    اے اللہ پاک تمام مسلمانوں کو زیادہ سے زیادہ اس ماہ کی فیوض و برکات حاصل کرنے کی توفیق عطا فرما اور نیک کاموں کےکرنے میں آسانی فرما اور تمام مسلمانوں کی تمام عبادات کو قبول فرما آمین ثم آمین

  • izzat Arapbayev
    izzat Arapbayev

    Cavasuna na oldu

  • Emine Kaya
    Emine Kaya

    Işte bu Çukur geri Döndü YAMAÇ CUMALİ AKIN SELİM 😔💙💜 Ayile den ALİCOM Çukur Bitmesin daha cok erken cok anlamlı bir dizi Biz izkeyici'ler Bitti demeden Bitemezzzzz Saygılar Çukur 💙💚💜

  • Захро Карабаева
    Захро Карабаева

    Nehir gelsin artık

  • Selie K
    Selie K

    Beni delirtmeyin ahhahahaha

  • Malika Rasulova
    Malika Rasulova

    Efsun'un ellerine sağlık, biri çıktı ya sonunda şu kadına tepki verebilecek...

  • Ayca Kaymakci
    Ayca Kaymakci

    AHHH CELESUNN🤦🏻‍♀️

  • Dagi man 13
    Dagi man 13

    Celasun veda

  • Sevda kaya
    Sevda kaya

    ahh güzell yüzlü mahsun bakisli cocuk..hic yakismadi sana bu dizide ölmek..Allah belani versin senarist..öldürücek baska adammi bulamadin..Resmen yüregim yandi yandi

  • ALESIA ELEZAJ
    ALESIA ELEZAJ

    Yamaç ve Efsun emleniorlar

  • dima maskowskaya
    dima maskowskaya

    acaba senaryost efandimiz cyldyrdymy diyorum ne guzel bi filmi ne hela getirdi sacma bi filme dondurdi amca donemi bitip yamac donemi bashlama zamany cokdan gelmistdi

  • David Doshlid
    David Doshlid

    Celasun 👍 KEMAL 👍👍👍👍

  • David Doshlid
    David Doshlid

    Efsun❌❌❌❌❌❌❌👎👎👎👎👎

  • Ilham Abbasli
    Ilham Abbasli

    Üzdün Be Bilal Amca😔

  • Sehane Iskenderli
    Sehane Iskenderli

    Ya bu ev Suskunlatdakı ev deyilmi?

  • ΜΑΡΙΑ ΤΑΤΤΗ
    ΜΑΡΙΑ ΤΑΤΤΗ

    Gelasun was a great guy!!!Brave,honorable, loyal to what he thought right!!!He helped Yamac many times!!! Not only him!! Vartolou,Medet,Caraca, Jumali,Meke was helped by him!!! Despite that Vartolou murdered his father accepted him and loved him!!! Just as Yamac!!! When it was necessary he opposed to Yamac, about Vartolou, about Aksin's murder!!!He put a knife to Yamac's neck!!! What guts needed for that!!!He has done it!!! When Caraca offered herself to him(just before married with Aksin) he said a now to her as a smack in her face!!!We can say that was something like Yamac in lower level!!! Respect to him and to his creator!!!

  • Sehane Iskenderli
    Sehane Iskenderli

    Celesuna yazık oldu yaa yapmadığı bir şey için öldü yazık oldu yazık bunları hak etmiyodu zaten 32 bölümde öldü Karaca keşke Celesunla gitseydi hiç olmazsa iyi bir şey olurdu

    • bilinas mini
      bilinas mini

      2:10:31 Celesunun Mekeyle Veda sahnesi bitirdi beni ya((

  • Mənsurə Usubova
    Mənsurə Usubova

    Celasun hayir yaaaaaaa neden amma 🥲💔

    • bilinas mini
      bilinas mini

      Celasun’nun Yamac’la vedaslamayip Vartolu ile vedalasmasina takildim.... Yamac’la daha buyuk baglari vardi.

  • Esqin Quliyev
    Esqin Quliyev

    Celesuna uzulduyum kadar kimseye uzulmemisdim be ulan senarist...

  • Nihat Yuce
    Nihat Yuce

    Ulen ne portakalmi$ be

  • Levent Yilmaz
    Levent Yilmaz

    En iyi komedi dizisi. Saçmalıkta rakip tanımayan dizi

  • Zulema Zahir
    Zulema Zahir

    efsane bir dizi ♥️

  • Zulema Zahir
    Zulema Zahir

    Yamaç Koçovalı ♥️

  • Zulema Zahir
    Zulema Zahir

    Vartoludan ilk defa nefret ettim 💔🥺

  • Xabaringiz Bormi?
    Xabaringiz Bormi?

    Kendin ettin,kendin buldun Sultanhanım😡😡😡

  • davlet han
    davlet han

    Valla film hiç izlemem izlemezdim de ta ÇUKUR diye film çıkana kadar valla ellerine sağlık Ay yapım Türkmenistan'dan her kese selam olsun 🇹🇲🇹🇷🇦🇿🇰🇬🇰🇿🇺🇿

    • Ishburi Jowlyýew
      Ishburi Jowlyýew

      Selam turkmenistandan

    • davlet han
      davlet han

      @Fazliddin Maxsudov valeykum assalom🙏🏻

    • Fazliddin Maxsudov
      Fazliddin Maxsudov

      Kardeş

    • Fazliddin Maxsudov
      Fazliddin Maxsudov

      Uzbekistandan salom

  • Furkan Öztürk
    Furkan Öztürk

    Show tv sayfasindan izlesem 5 dakikada bir reklam veriyor. Neyseki vpn var

  • Husniya Aghayeva
    Husniya Aghayeva

    2:20:00

  • ccw68j5ex tbk6aurpt
    ccw68j5ex tbk6aurpt

    وين عرب 😁

  • TSOVINAR Danielyan
    TSOVINAR Danielyan

    Git gide batırdılar diziyi 😡😡😡, hiç mi mutlu sonu olmayacak bu çukurda

  • Berry Bee10
    Berry Bee10

    Celasun’nun Yamac’la vedaslamayip Vartolu ile vedalasmasina takildim.... Yamac’la daha buyuk baglari vardi.

  • Kamran Səlimli
    Kamran Səlimli

    2:10:31 Celesunun Mekeyle Veda sahnesi bitirdi beni ya((

  • Kamran Səlimli
    Kamran Səlimli

    Ya şu ninjalı da bi s....p gitmedi ya

  • pida siouy
    pida siouy

    Celo'nun gidişi kimi ağlatmadı Bee😪😪

  • Damla S.
    Damla S.

    Celasun‘a böyle ölüm oldu mu? Sevmedim🥺😢

  • OYUN EXE
    OYUN EXE

    Lan bu ne yaa vartoluyu bu haliyle hiç sevmiyorum

  • Tuncay Palamir
    Tuncay Palamir

    Portakalı yiyen ölüyo 🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

  • Omni10
    Omni10

    Gülü güle ak kızın akı

    • pida siouy
      pida siouy

      Gitme be Celasun, sende gitme be

  • Fräulein Lischen Müller
    Fräulein Lischen Müller

    Bu evde doğduğun ev kaderindir dizi oynuyordu .

  • Kaderim Sensin
    Kaderim Sensin

    Portakal yemicem artik 🤔

  • yukito
    yukito

    Olmedi. Yazin ya alacatinda yada bodrumda gorursunuz

  • i was right
    i was right

    Uykumuz geldi admin yeni bölum izlemeden zibarmasaydik bari

  • Bek Mirfayziev
    Bek Mirfayziev

    Cukuru izlemeyı brakacam kaldiramiyörüm🥺

  • Sara 27
    Sara 27

    Sena çok özledim💔💔💔

  • Naz Ozi
    Naz Ozi

    Sultan sonunda buldu belasını... Dizinin başından beri bunu bekliyordum 😬🤭 💃💃💃

  • Serkan Y-ov
    Serkan Y-ov

    Celesunnnnnnnnn!!!

  • Shaxzod Jumaev
    Shaxzod Jumaev

    32 булим гачон чукур

  • Unaiza Waseem
    Unaiza Waseem

    Sonundaki şarkının adı nedir (ölüm sahnesi)?

  • Rashad Ahmadzada
    Rashad Ahmadzada

    Celesun un sonu bu olmamaliydi. Yazık oldu

  • Albena Veleva
    Albena Veleva

    Celasun boyle veda etmemeliydi

  • Otabek A
    Otabek A

    Salom alekum.... bu filmni 5 sezonni OZBEKISTONDA XAM OLINGLAR.

  • Alyse Kibar
    Alyse Kibar

    Gitme be Celasun, sende gitme be

  • Shirin Yusupova
    Shirin Yusupova

    Celasun...💔💔😢

  • Fatima Ebrahim
    Fatima Ebrahim

    😞🙁

  • سودا s
    سودا s

    35:20 yamaçin uyuttuğu kaplumba mi yoksa kurbağa mi??😅

  • 『JW』 EMRE 〆
    『JW』 EMRE 〆

    Amcayla salihin(vartolunun) gözünün altı aynı değilmi lan belki oğlu çıkar sonradan

  • Ramazan Satan
    Ramazan Satan

    Umarim Final yapmazlar

  • Arzu Besirova
    Arzu Besirova

    Bilal amca uzdu be

  • Memi Tekin
    Memi Tekin

    Aşırı iyi bölümdü yaa full aksiyon heycan doluydu biraz 1. Sezonu andirdi